Projekt marketingového plánu Regionálních farmářských potravin Z DĚDINY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Dlabajová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:47Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:47Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40167
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu Regionálních farmářských potravin Z DĚDINY. Práce byla rozdělena do dvou částí. Teoretická část obsahuje literární rešerši vztahující se k tvorbě marketingového plánu. V praktické části byla provedena situační analýza, jejíž výsledky sloužily jako podklad pro sestavení marketingového plánu. V práci byly navrženy jednotlivé akční programy vedoucí ke splnění stanovených cílů. V závěru byl projekt podroben rizikové, časové a nákladové analýze. |
|
dc.format |
119 s., 7 s. příloh (190 378) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
farmářská potravina
|
cs |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
farm food
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu Regionálních farmářských potravin Z DĚDINY |
|
dc.title.alternative |
The Project of the Marketing Plan of Regionální farmářské potraviny Z DĚDINY |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Anthová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2017-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to suggest a project of the marketing plan of Regionalní farmářské potraviny Z DĚDINY. The thesis was divided into two parts. The theoretical part includes a literature search related to the formation of marketing plan. In the practical part was implemented the situation analysis, whose results be used as a basis for the marketing plan. In this thesis were proposed several of action programs to meet set targets. In the end, the project was subjected to a risk, time and cost analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45699
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account