Projekt marketingového plánu Regionálních farmářských potravin Z DĚDINY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu Regionálních farmářských potravin Z DĚDINY |
Autor: |
Dlabajová, Veronika
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu Regionálních farmářských potravin Z DĚDINY. Práce byla rozdělena do dvou částí. Teoretická část obsahuje literární rešerši vztahující se k tvorbě marketingového plánu. V praktické části byla provedena situační analýza, jejíž výsledky sloužily jako podklad pro sestavení marketingového plánu. V práci byly navrženy jednotlivé akční programy vedoucí ke splnění stanovených cílů. V závěru byl projekt podroben rizikové, časové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40167
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
45699
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet