Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Benešová, Ivana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:40Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:40Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40105
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navrhnout zlepšení využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci vybrané firmy. Zaměřuje se na sociální sítě, které jsou považovány za jeden z nejefektivnějších nástrojů marketingové komunikace dnešní doby. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část poskytuje teoretické informace o marketingové komunikaci na internetu s důrazem právě na oblast sociálních sítí. Praktická část je nejdříve věnována analytickému rozboru současného stavu marketingové komunikace vybrané firmy, její nejbližší konkurenci a vyhodnocení dotazníkového šetření. Výsledné údaje jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných informací byl navržen samotný projekt na zlepšení marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 101 s. (23 200 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject online marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject social media en
dc.title Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
dc.title.alternative Project of Using Social Media Networks to Improve Marketing Communication in Chosen Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of this master thesis is to propose an improvement in using social media networks for marketing communication in chosen company. It is focused on social media networks, which are considered as one from the most effective marketing tools today. This thesis is divided into two main parts. The first one introduce theoretical background about marketing communication on the internet with an emphasis on social networks. The second part is initially devoted to analytical section of present marketing communication in chosen company, then the closest competitors and evaluation of the questionnaire. The final results are summarized in SWOT analysis. Based on this acquired information was suggest the project itself on chosen social networks. The whole project is subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45619
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
benešová_2017_dp.pdf 5.043Mb PDF View/Open None
benešová_2017_op.docx 24.25Kb Unknown View/Open None
benešová_2017_vp.docx 24.16Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account