Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Benešová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:40Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:40Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40105
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je navrhnout zlepšení využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci vybrané firmy. Zaměřuje se na sociální sítě, které jsou považovány za jeden z nejefektivnějších nástrojů marketingové komunikace dnešní doby. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část poskytuje teoretické informace o marketingové komunikaci na internetu s důrazem právě na oblast sociálních sítí. Praktická část je nejdříve věnována analytickému rozboru současného stavu marketingové komunikace vybrané firmy, její nejbližší konkurenci a vyhodnocení dotazníkového šetření. Výsledné údaje jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných informací byl navržen samotný projekt na zlepšení marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
101 s. (23 200 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.title |
Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy |
|
dc.title.alternative |
Project of Using Social Media Networks to Improve Marketing Communication in Chosen Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2017-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this master thesis is to propose an improvement in using social media networks for marketing communication in chosen company. It is focused on social media networks, which are considered as one from the most effective marketing tools today. This thesis is divided into two main parts. The first one introduce theoretical background about marketing communication on the internet with an emphasis on social networks. The second part is initially devoted to analytical section of present marketing communication in chosen company, then the closest competitors and evaluation of the questionnaire. The final results are summarized in SWOT analysis. Based on this acquired information was suggest the project itself on chosen social networks. The whole project is subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45619
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account