Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
Autor: Benešová, Ivana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navrhnout zlepšení využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci vybrané firmy. Zaměřuje se na sociální sítě, které jsou považovány za jeden z nejefektivnějších nástrojů marketingové komunikace dnešní doby. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část poskytuje teoretické informace o marketingové komunikaci na internetu s důrazem právě na oblast sociálních sítí. Praktická část je nejdříve věnována analytickému rozboru současného stavu marketingové komunikace vybrané firmy, její nejbližší konkurenci a vyhodnocení dotazníkového šetření. Výsledné údaje jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných informací byl navržen samotný projekt na zlepšení marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40105
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 45619


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
benešová_2017_dp.pdf 5.043Mb PDF Zobrazit/otevřít None
benešová_2017_op.docx 24.25Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
benešová_2017_vp.docx 24.16Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet