Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy |
Autor: |
Benešová, Ivana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je navrhnout zlepšení využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci vybrané firmy. Zaměřuje se na sociální sítě, které jsou považovány za jeden z nejefektivnějších nástrojů marketingové komunikace dnešní doby. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část poskytuje teoretické informace o marketingové komunikaci na internetu s důrazem právě na oblast sociálních sítí. Praktická část je nejdříve věnována analytickému rozboru současného stavu marketingové komunikace vybrané firmy, její nejbližší konkurenci a vyhodnocení dotazníkového šetření. Výsledné údaje jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných informací byl navržen samotný projekt na zlepšení marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40105
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
45619
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet