Sociálně pedagogický přístup učitele směřující k prosociálnímu chování žáků
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bakošová, Zlatica
|
|
dc.contributor.author |
Nováková, Zita
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:03Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:03Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39815
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce zkoumá význam sociálně pedagogického přístupu učitele ve vývoji prosociálního chování žáků. Má teoreticko- empirický charakter. Zabývá se vymezením sociálně pedagogického přístupu a jeho významu ve vyučovaní. Zaměřujeme se na humanistický přístup, popisujeme problémového žáka i to, jak s takovým žákem pracovat ve smyslu sociálně pedagogického přístupu. Dále uvádíme přehled odborníků pomáhajících profesí ve škole a jejich kompetence. Závěr práce je věnován rozvoji prosociálního chování žáků ve výuce, přičemž svou pozornost zaměřujeme na okruhy a metody využívané ve výuce cizího jazyka. Dominantním problémem této práce je sociálně pedagogický přístup. Okruhy a metody ve výuce jsou problémem sekundárním. |
|
dc.format |
89 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní prostředí
|
cs |
dc.subject |
sociální komunikace
|
cs |
dc.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
dc.subject |
osobnost učitele
|
cs |
dc.subject |
sociální dovednosti
|
cs |
dc.subject |
prosociální chování
|
cs |
dc.subject |
empatie
|
cs |
dc.subject |
problémový žák
|
cs |
dc.subject |
pomáhající profese
|
cs |
dc.subject |
aktivizační metody
|
cs |
dc.subject |
school environment
|
en |
dc.subject |
social communication
|
en |
dc.subject |
pedagogical communication
|
en |
dc.subject |
teacher´s persona-lity
|
en |
dc.subject |
social skills
|
en |
dc.subject |
prosocial behaviour
|
en |
dc.subject |
empathy
|
en |
dc.subject |
problematical pupil
|
en |
dc.subject |
helping profession
|
en |
dc.subject |
activating methods
|
en |
dc.title |
Sociálně pedagogický přístup učitele směřující k prosociálnímu chování žáků |
|
dc.title.alternative |
Social Pedagogical Approach of a Teacher Leading to Altruistic Behaviour of Students |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma theses explores the importance of the social- pedagogical approach of the tea-cher in the process of creating altruistic behaviour of the pupils. It is theoretical and empiri-cal. The thesis investigates the description and importance ot the social- pedagogical appro-ach. We focus on humanistic approach, we describe a problematical pupil and also the way how to deal with him. We also state the main helping professions at school. The end of the these sis devoted to creating altruistic behaviour of the pupils while our attention is focused on themes and methods used in foreign language teaching. The main problém of this theses is the social- pedagogical approach. The themes and met-hods only complete the theses. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45224
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
local.subject |
výuka jazyků
|
cs |
local.subject |
language teaching and learning
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account