Sociálně pedagogický přístup učitele směřující k prosociálnímu chování žáků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociálně pedagogický přístup učitele směřující k prosociálnímu chování žáků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bakošová, Zlatica
dc.contributor.author Nováková, Zita
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:03Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:03Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39815
dc.description.abstract Diplomová práce zkoumá význam sociálně pedagogického přístupu učitele ve vývoji prosociálního chování žáků. Má teoreticko- empirický charakter. Zabývá se vymezením sociálně pedagogického přístupu a jeho významu ve vyučovaní. Zaměřujeme se na humanistický přístup, popisujeme problémového žáka i to, jak s takovým žákem pracovat ve smyslu sociálně pedagogického přístupu. Dále uvádíme přehled odborníků pomáhajících profesí ve škole a jejich kompetence. Závěr práce je věnován rozvoji prosociálního chování žáků ve výuce, přičemž svou pozornost zaměřujeme na okruhy a metody využívané ve výuce cizího jazyka. Dominantním problémem této práce je sociálně pedagogický přístup. Okruhy a metody ve výuce jsou problémem sekundárním.
dc.format 89
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject školní prostředí cs
dc.subject sociální komunikace cs
dc.subject pedagogická komunikace cs
dc.subject osobnost učitele cs
dc.subject sociální dovednosti cs
dc.subject prosociální chování cs
dc.subject empatie cs
dc.subject problémový žák cs
dc.subject pomáhající profese cs
dc.subject aktivizační metody cs
dc.subject school environment en
dc.subject social communication en
dc.subject pedagogical communication en
dc.subject teacher´s persona-lity en
dc.subject social skills en
dc.subject prosocial behaviour en
dc.subject empathy en
dc.subject problematical pupil en
dc.subject helping profession en
dc.subject activating methods en
dc.title Sociálně pedagogický přístup učitele směřující k prosociálnímu chování žáků
dc.title.alternative Social Pedagogical Approach of a Teacher Leading to Altruistic Behaviour of Students
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-29
dc.description.abstract-translated The diploma theses explores the importance of the social- pedagogical approach of the tea-cher in the process of creating altruistic behaviour of the pupils. It is theoretical and empiri-cal. The thesis investigates the description and importance ot the social- pedagogical appro-ach. We focus on humanistic approach, we describe a problematical pupil and also the way how to deal with him. We also state the main helping professions at school. The end of the these sis devoted to creating altruistic behaviour of the pupils while our attention is focused on themes and methods used in foreign language teaching. The main problém of this theses is the social- pedagogical approach. The themes and met-hods only complete the theses.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45224
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-18
local.subject výuka jazyků cs
local.subject language teaching and learning en


Files in this item

Files Size Format View Description
nováková_2017_dp.pdf 2.344Mb PDF View/Open None
nováková_2017_op.docx 20.47Kb Unknown View/Open None
nováková_2017_vp.doc 59Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account