Sociálně pedagogický přístup učitele směřující k prosociálnímu chování žáků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociálně pedagogický přístup učitele směřující k prosociálnímu chování žáků |
Autor: |
Nováková, Zita
|
Vedoucí: |
Bakošová, Zlatica
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce zkoumá význam sociálně pedagogického přístupu učitele ve vývoji prosociálního chování žáků. Má teoreticko- empirický charakter. Zabývá se vymezením sociálně pedagogického přístupu a jeho významu ve vyučovaní. Zaměřujeme se na humanistický přístup, popisujeme problémového žáka i to, jak s takovým žákem pracovat ve smyslu sociálně pedagogického přístupu. Dále uvádíme přehled odborníků pomáhajících profesí ve škole a jejich kompetence. Závěr práce je věnován rozvoji prosociálního chování žáků ve výuce, přičemž svou pozornost zaměřujeme na okruhy a metody využívané ve výuce cizího jazyka. Dominantním problémem této práce je sociálně pedagogický přístup. Okruhy a metody ve výuce jsou problémem sekundárním. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39815
|
Datum:
|
2016-11-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
45224
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet