dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Churá, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T12:04:26Z |
|
dc.date.available |
2017-04-18T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3978
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce podrobuje analýze současný stav marketingové komunikace Moravskoslezského kraje. Práce je zaměřená na definování pojmů a popsání procesů komunikace, ale také role médií v tomto procesu a jejich působení na zkreslení reality. Cílem ovšem není jen popsání procesu komunikace, jeho specifičnost a úskalí, ale také analýza stávajících metod, forem a prostředků komunikace Moravskoslezského kraje s veřejností. Analýza je zaměřena na zmapování tvorby a možnosti změny značky regionu. Výsledkem je návrh nejefektivnější marketingové strategie Moravskoslezského kraje pro jednu z cílových skupin, kterými jsou podnikatelé a investoři. |
cs |
dc.format |
89 s ., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
5114142 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2017 |
|
dc.subject |
kraj
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
region
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie Moravskoslezského kraje |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing strategy of the Moravian-Silesian Region |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zelinský, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Master thesis analyses current situation of the marketing communications of the Mora-vian-Silesian Region. This thesis is considered to define conception and describe process of communications and not least to present role of media and their impact to image distortion. However, there are more objectives to be achieved here - not only a description of a com-munication process, its specific features and difficulties, but also an analysis of existing methods and means of communication of the Moravian-Silesian Region to the public. The analysis is focused on a desciption of creation and possible changes of the brand of the region. The thesis results in a suggestion of the most efficient marketing strategy of the Moravian-Silesian Region to one of target groups - entrepreneurs and investors. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4940
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|