Marketingová strategie Moravskoslezského kraje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie Moravskoslezského kraje |
Autor: |
Churá, Kateřina
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce podrobuje analýze současný stav marketingové komunikace Moravskoslezského kraje. Práce je zaměřená na definování pojmů a popsání procesů komunikace, ale také role médií v tomto procesu a jejich působení na zkreslení reality. Cílem ovšem není jen popsání procesu komunikace, jeho specifičnost a úskalí, ale také analýza stávajících metod, forem a prostředků komunikace Moravskoslezského kraje s veřejností. Analýza je zaměřena na zmapování tvorby a možnosti změny značky regionu. Výsledkem je návrh nejefektivnější marketingové strategie Moravskoslezského kraje pro jednu z cílových skupin, kterými jsou podnikatelé a investoři. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3978
|
Datum:
|
2007-04-18 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2017
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4940
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet