dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Komůrková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:58Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:58Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39776
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá úrovní sociální gramotnosti žáků na druhém stupni základní školy. Sociální gramotnost se skládá z několika klíčových kompetencí, které jsou nezbytné pro začlenění do společnosti, proto je velmi důležité se sociální gramotností zabývat a snažit se jí u žáků co nejvíce rozvíjet. Teoretická část práce vymezuje pojmy, které souvisejí a definují sociální gramotnost. Praktická část práce se v rámci výzkumu zaměřuje na faktory, které mohou ovlivňovat úroveň sociální gramotnosti. Na základě dotazníkového šetření je zkoumán vliv bydliště, pohlaví, rodinného zázemí a velikosti rodiny na úroveň sociální gramotnosti. |
|
dc.format |
74 s. (108 394 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
osobní kompetence
|
cs |
dc.subject |
sociální kompetence
|
cs |
dc.subject |
občanské kompetence
|
cs |
dc.subject |
žáci 2. stupně základní školy
|
cs |
dc.subject |
social literacy personal competencies
|
en |
dc.subject |
social skills
|
en |
dc.subject |
civic competencies
|
en |
dc.subject |
pupils 2nd grade elementary school
|
en |
dc.title |
Faktory ovlivňující úroveň sociální gramotnosti žáků 2. stupně základní školy |
|
dc.title.alternative |
Factors Influencing the Level of Social Literacy of 2nd Grade Elementary School Pupils |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2017-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with levels of social literacy of students in secondary schools. Social liter-acy consists of several key competencies that are necessary to integrate into society, it is very important to deal with social literacy and try it for pupils to develop as much as possi-ble. The theoretical part defines terms related social and define literacy. The practical part of the research focuses on the factors that may affect the level of social literacy. Based on the survey examined the influence of residence, gender, family back-ground, family size and the level of social literacy. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45170
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-19 |
|
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
sociální kompetence
|
cs |
local.subject |
děti staršího školního věku
|
cs |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
social competence
|
en |
local.subject |
teen-agers
|
en |