Faktory ovlivňující úroveň sociální gramotnosti žáků 2. stupně základní školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Faktory ovlivňující úroveň sociální gramotnosti žáků 2. stupně základní školy |
Autor: |
Komůrková, Monika
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá úrovní sociální gramotnosti žáků na druhém stupni základní školy. Sociální gramotnost se skládá z několika klíčových kompetencí, které jsou nezbytné pro začlenění do společnosti, proto je velmi důležité se sociální gramotností zabývat a snažit se jí u žáků co nejvíce rozvíjet. Teoretická část práce vymezuje pojmy, které souvisejí a definují sociální gramotnost. Praktická část práce se v rámci výzkumu zaměřuje na faktory, které mohou ovlivňovat úroveň sociální gramotnosti. Na základě dotazníkového šetření je zkoumán vliv bydliště, pohlaví, rodinného zázemí a velikosti rodiny na úroveň sociální gramotnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39776
|
Datum:
|
2016-11-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
45170
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet