Self-efficacy studentů sociální pedagogiky v řízení volného času klientů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Self-efficacy studentů sociální pedagogiky v řízení volného času klientů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gavora, Peter
dc.contributor.author Málek, Michal
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:45Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:45Z
dc.date.issued 2016-11-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39668
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřená na problematiku úrovně self-efficacy studentů sociální pe-dagogiky v řízení volného času klientů z řad dětí a mládeže. Teoretická část práce, rozdělená do třech kapitol, se zabývá problematikou self-efficacy, sociální pedagogiky a volného času. První kapitola se zaměřuje na pojem self-efficacy, jeho vznik, původ a obsah, popisuje též zdroje self-efficacy a psychické procesy ovlivňující self-efficacy. Druhá kapitola se věnuje oboru sociální pedagogika, jeho historii a pojetí. Rovněž se zabývá postavením sociálního pedagoga, charakterem jeho pracovních činností a kompetencemi. Třetí kapitola se věnuje pojmu volný čas, vysvětluje problematiku volno-časových aktivit a dotýká se rovněž pedagogického působení a ovlivňování volného času. Cílem praktické části je zjišťování úrovně self efficacy studentů sociální pedagogiky v návaznosti na řízení a ovlivňování volného času jejich klientů z řad dětí a mládeže. Vý-zkum se zaměřuje na několik vybraných oblastí volného času a sleduje úroveň self-efficacy studentů v souvislosti s těmito oblastmi. Rovněž zjišťuje rozdíly v úrovni self-efficacy mezi bakalářským a magisterským studijním programem v oboru sociální pedagogika.
dc.format 79
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject self-efficacy cs
dc.subject zdroje self-efficacy cs
dc.subject sociálně-kognitivní teorie cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject historie sociální pedagogiky cs
dc.subject kompetence sociálního pedagoga cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject problematika volnočasových aktivit cs
dc.subject pedagogické působení a ovlivňování volného času cs
dc.subject self-efficacy en
dc.subject sources of self-efficacy en
dc.subject social cognitive theory en
dc.subject social pedagogy en
dc.subject history of social pedagogy en
dc.subject competencies of a social pedagogue en
dc.subject free time en
dc.subject topic of free time activities en
dc.subject pedagogical appealing and influencing of free time en
dc.title Self-efficacy studentů sociální pedagogiky v řízení volného času klientů
dc.title.alternative Self-Efficacy of Social Pedagogy Students in Organising Clients' Free Time
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated Diploma thesis is aimed at the issue of the social pedagogy students self-efficacy level in the running free time of the clients from the range of children and youth. Theoretical part of the thesis divided into 3 chapters deals with the topic of self-efficacy, social pedagogy and free time. The first chapter is concentrated on the notion of self-efficacy, its rise, origin and contents, it describes the sources of self-efficacy and psycho-logical processes influencing self-efficacy. The second chapter is devoted to the social pe-dagogy branch, its history and comprehension. At the same time it deals with the position of a social pedagogue, characteristics of his/her work activities and competencies. The third chapter is aimed at the notion of free time, it explains the problems of free time activities and also at the same time it concerns the pedagogical impact and influence on the free time. The objective of the practical part is identifying the level of social pedagogy students' self-efficacy in the link with the running and influencing their clients' free time from the range of children and youth. The research is concentrated on some selected areas of free time and monitors the students' self-efficacy level in correlation with these areas. At the same time it identifies the differences in self-efficacy level between the bachelor and master's degree programme of study in social pedagogy branch.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 45005
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-20
local.subject sociální psychologie cs
local.subject social psychology en


Files in this item

Files Size Format View Description
málek_2017_dp.pdf 6.461Mb PDF View/Open None
málek_2017_op.docx 23.37Kb Unknown View/Open None
málek_2017_vp.docx 16.00Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account