Self-efficacy studentů sociální pedagogiky v řízení volného času klientů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Self-efficacy studentů sociální pedagogiky v řízení volného času klientů |
Autor: |
Málek, Michal
|
Vedoucí: |
Gavora, Peter
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřená na problematiku úrovně self-efficacy studentů sociální pe-dagogiky v řízení volného času klientů z řad dětí a mládeže. Teoretická část práce, rozdělená do třech kapitol, se zabývá problematikou self-efficacy, sociální pedagogiky a volného času. První kapitola se zaměřuje na pojem self-efficacy, jeho vznik, původ a obsah, popisuje též zdroje self-efficacy a psychické procesy ovlivňující self-efficacy. Druhá kapitola se věnuje oboru sociální pedagogika, jeho historii a pojetí. Rovněž se zabývá postavením sociálního pedagoga, charakterem jeho pracovních činností a kompetencemi. Třetí kapitola se věnuje pojmu volný čas, vysvětluje problematiku volno-časových aktivit a dotýká se rovněž pedagogického působení a ovlivňování volného času. Cílem praktické části je zjišťování úrovně self efficacy studentů sociální pedagogiky v návaznosti na řízení a ovlivňování volného času jejich klientů z řad dětí a mládeže. Vý-zkum se zaměřuje na několik vybraných oblastí volného času a sleduje úroveň self-efficacy studentů v souvislosti s těmito oblastmi. Rovněž zjišťuje rozdíly v úrovni self-efficacy mezi bakalářským a magisterským studijním programem v oboru sociální pedagogika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39668
|
Datum:
|
2016-11-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
45005
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet