Role důvěry při nakupování na internetových obchodech v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role důvěry při nakupování na internetových obchodech v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Mačáková, Michaela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:26Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:26Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39523
dc.description.abstract Bakalářská práce má za cíl analyzovat nákupní chování spotřebitelů v rámci elektronického obchodování se zaměřením na roli důvěry při online nakupování v České republice. Zvolený problém byl řešen s využitím dotazníkového šetření a následné analýzy dat. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje související se zmiňovanou problematikou. Poznatky jsou zaměřeny na elektronické obchodování a podnikání, důvěru a její vliv v online prostředí. V neposlední řadě jsou rozebrány faktory důvěry působící v elektronické komerci. Praktická část obsahuje analýzu dat dotazníkového šetření. Hlavním výsledkem práce jsou doporučení pro provozovatele internetových obchodů vedoucích ke zvýšení důvěry mezi obchodníkem a zákazníkem.
dc.format 76 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-komerce cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject online důvěra cs
dc.subject faktory důvěry cs
dc.subject e-commerce en
dc.subject e-shop en
dc.subject shopping behavior en
dc.subject online trust en
dc.subject trust factors en
dc.title Role důvěry při nakupování na internetových obchodech v ČR
dc.title.alternative The Role of Trust in Online Shopping in the Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2017-06-07
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to analyze customers shopping behavior in e-commerce with focus on the role of trust in online shopping in the Czech Republic. The bachelor thesis is based on using marketing research and analysis of collected data. This bachelor thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part deals with literature sources related to e-commerce and e-business together with online trust and trust factors. The practical parts contains marketing research and it's data analysis. The main outcome of this thesis are recommendations for e-shop providers to increase the amount of trust between a vender and a customer.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43366
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
mačáková_2017_dp.pdf 3.381Mb PDF View/Open None
mačáková_2017_op.docx 27.01Kb Unknown View/Open None
mačáková_2017_vp.docx 22.26Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account