Role důvěry při nakupování na internetových obchodech v ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role důvěry při nakupování na internetových obchodech v ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role důvěry při nakupování na internetových obchodech v ČR
Autor: Mačáková, Michaela
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce má za cíl analyzovat nákupní chování spotřebitelů v rámci elektronického obchodování se zaměřením na roli důvěry při online nakupování v České republice. Zvolený problém byl řešen s využitím dotazníkového šetření a následné analýzy dat. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje související se zmiňovanou problematikou. Poznatky jsou zaměřeny na elektronické obchodování a podnikání, důvěru a její vliv v online prostředí. V neposlední řadě jsou rozebrány faktory důvěry působící v elektronické komerci. Praktická část obsahuje analýzu dat dotazníkového šetření. Hlavním výsledkem práce jsou doporučení pro provozovatele internetových obchodů vedoucích ke zvýšení důvěry mezi obchodníkem a zákazníkem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39523
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 43366


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mačáková_2017_dp.pdf 3.381Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mačáková_2017_op.docx 27.01Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mačáková_2017_vp.docx 22.26Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet