dc.contributor.advisor |
Culík Končitíková, Gabriela
|
|
dc.contributor.author |
Gavenda, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:25Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:25Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39519
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je využití principů péče o zákazníky ve vybrané firmě, která je porovnána s využitím principů ve firmě Baťa, a. s. Bakalářská práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána péče o zákazníky, řízení vztahu se zákazníky a konkurenční prostředí s konkurenční výhodou. V praktické části je představena vybraná firma Veltex JG, s. r. o. a popsána péče o zákazníky v této firmě. Následně popsána péče o zákazníky ve firmě Baťa, a. s. do roku 1945. V závěru práce je komparace obou firem a následné doporučení vybrané firmě. |
|
dc.format |
61 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
péče o zákazníky
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhody
|
cs |
dc.subject |
customer care
|
en |
dc.subject |
customer relationship management
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
competitive advantages
|
en |
dc.title |
Využití principů péče o zákazníka ve firmě Baťa, a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
Utilization The Principles Baťa a.s. Care By Customer Up To 1945 In The Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is using principles care about customers in the selected company which is compared with using principles in the company Baťa, a.s. Bachelor thesis has two parts theoretical and practical. In the theoretical part is described care about customers management relations with customers and competitive environment with competitive advantage. In the practical part is introduced choose company Veltex JG, s.r.o. and described care about customers in this company. Subsequently is described care about customers in the company Baťa, a.s. until 1945. In the end is cooperation of both companies and follow recommendation selected company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43216
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-05-15 |
|