Využití principů péče o zákazníka ve firmě Baťa, a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití principů péče o zákazníka ve firmě Baťa, a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití principů péče o zákazníka ve firmě Baťa, a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě
Autor: Gavenda, Jan
Vedoucí: Culík Končitíková, Gabriela
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je využití principů péče o zákazníky ve vybrané firmě, která je porovnána s využitím principů ve firmě Baťa, a. s. Bakalářská práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána péče o zákazníky, řízení vztahu se zákazníky a konkurenční prostředí s konkurenční výhodou. V praktické části je představena vybraná firma Veltex JG, s. r. o. a popsána péče o zákazníky v této firmě. Následně popsána péče o zákazníky ve firmě Baťa, a. s. do roku 1945. V závěru práce je komparace obou firem a následné doporučení vybrané firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39519
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 43216


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
gavenda_2017_dp.pdf 3.397Mb PDF Zobrazit/otevřít None
gavenda_2017_op.docx 24.20Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
gavenda_2017_vp.docx 24.13Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet