Využití principů péče o zákazníka ve firmě Baťa, a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití principů péče o zákazníka ve firmě Baťa, a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě |
Autor: |
Gavenda, Jan
|
Vedoucí: |
Culík Končitíková, Gabriela
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je využití principů péče o zákazníky ve vybrané firmě, která je porovnána s využitím principů ve firmě Baťa, a. s. Bakalářská práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána péče o zákazníky, řízení vztahu se zákazníky a konkurenční prostředí s konkurenční výhodou. V praktické části je představena vybraná firma Veltex JG, s. r. o. a popsána péče o zákazníky v této firmě. Následně popsána péče o zákazníky ve firmě Baťa, a. s. do roku 1945. V závěru práce je komparace obou firem a následné doporučení vybrané firmě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39519
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
43216
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet