[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Cvičková, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:25Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:25Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39517
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti mmcité a.s., která navrhuje a produkuje městský mobiliář od roku 1994. Cílem teoretické části ba-kalářské práce bylo zpracovat teoretické podklady pojednávající o marketingové komuni-kace a také stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem prak-tické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace v mmcité včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této bakalářské práce byly využity kvantitativní i kvalitativní výzkumy, součástí bakalářské práce jsou i doporučení, která společnosti mmcité pomohou ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace. |
|
dc.format |
80 s. (124 325 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
městský mobiliář
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication Tools
|
en |
dc.subject |
Urban Furniture
|
en |
dc.subject |
Business to Business
|
en |
dc.subject |
Design
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s. |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Marketing Communication Analysis of mmcité, a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor´s thesis focuses on the marketing communication analysis of mmcité, a. s., which designs and produces urban furniture since 1994. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was processing the theoretical backround for the practical part. The purpose of the practical part was the analysis of the current state of the marketing commu-nication of mmcité and also the evaluation of the results of the analysis. Both qualitative and quantitative methods were used for this bachelor thesis. Part of the bachelor thesis are also recommendations that would improve the current state of marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43198
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2017-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account