[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s. |
Autor: |
Cvičková, Karolína
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti mmcité a.s., která navrhuje a produkuje městský mobiliář od roku 1994. Cílem teoretické části ba-kalářské práce bylo zpracovat teoretické podklady pojednávající o marketingové komuni-kace a také stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem prak-tické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace v mmcité včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této bakalářské práce byly využity kvantitativní i kvalitativní výzkumy, součástí bakalářské práce jsou i doporučení, která společnosti mmcité pomohou ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39517
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
43198
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet