Projekt marketingového řízení ve vybraném rehabilitačním centru
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Slaný, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Havlík, Stanislav
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:17Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39465
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením ve společnosti Centrum masáží a rehabilitace, která se orientuje na poskytování masérských a fyzioterapeutických služeb. Cílem práce je zhodnocení stavu marketingového řízení ve sledované společnosti a následné stanovení opatření, které povedou ke zlepšení zjištěného stavu. Za účelem sběru informací bylo realizováno dotazníkové šetření a zpracována analýza marketingového řízení doplněná o analýzy SWOT, PEST a Porterovu analýzu konkurenčních sil. Vzhledem k závěrům plynoucích z výsledku dotazníku a analýz byly stanoveny cíle marketingové řízení a vypracován marketingový plán, který zahrnuje akční programy. Projekt marketingového řízení byl zhodnocen nákladovou, časovou a rizikovou analýzou. Výsledkem této práce je projekt vedoucí ke zlepšení marketingového řízení sledované společnosti. |
|
dc.format |
99 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
Marketing ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
Marketing ve službách
|
cs |
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Marketing Management
|
en |
dc.subject |
Healthcare Marketing
|
en |
dc.subject |
Service Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Commu-nication
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového řízení ve vybraném rehabilitačním centru |
|
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Management in the Selected Rehabilitation Centre |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Taraba, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on marketing management in the company called Centrum masáží a rehabilitace that provides physiotherapy services and massages. The aim of this thesis is to evaluate condition of marketing management in the company and determine steps that will lead to improve of the evaluated condition. Data for this thesis were obtained from evaluated questionnaire and marketing management analysis. Marketing ma-nagement analysis was extended by SWOT, PEST and Porter´s Five Forces analysis. New marketing objectives and marketing plan are determined on the basis of the results of the questionnaire and analysis. Marketing plan include action programs. The project of mar-keting management were controlled by the cost, time and risk analysis. The result of this thesis is the project that lead to improvement of marketing management in the company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42655
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account