Projekt marketingového řízení ve vybraném rehabilitačním centru

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového řízení ve vybraném rehabilitačním centru

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového řízení ve vybraném rehabilitačním centru
Autor: Havlík, Stanislav
Vedoucí: Slaný, Jaroslav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením ve společnosti Centrum masáží a rehabilitace, která se orientuje na poskytování masérských a fyzioterapeutických služeb. Cílem práce je zhodnocení stavu marketingového řízení ve sledované společnosti a následné stanovení opatření, které povedou ke zlepšení zjištěného stavu. Za účelem sběru informací bylo realizováno dotazníkové šetření a zpracována analýza marketingového řízení doplněná o analýzy SWOT, PEST a Porterovu analýzu konkurenčních sil. Vzhledem k závěrům plynoucích z výsledku dotazníku a analýz byly stanoveny cíle marketingové řízení a vypracován marketingový plán, který zahrnuje akční programy. Projekt marketingového řízení byl zhodnocen nákladovou, časovou a rizikovou analýzou. Výsledkem této práce je projekt vedoucí ke zlepšení marketingového řízení sledované společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39465
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 42655


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
havlík_2017_dp.pdf 2.821Mb PDF Zobrazit/otevřít None
havlík_2017_op.pdf 152.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
havlík_2017_vp.docx 24.10Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet