Projekt na zvýšení povědomí o značce Mrkvové dorty
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt na zvýšení povědomí o značce Mrkvové dorty |
Author: |
Ševčíková, Lucie
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu, který bude obsahovat vhodné prvky marketingové komunikace, které povedou ke zvýšení popularity značky Mrkvové dorty mezi lidmi. V první části práce jsou zpracovány poznatky z teorie z oblasti týkající se značky, marketingového mixu a marketingové komunikace. Druhá část práce je věnována představení společnosti, marketingovému mixu a analýze konkurentů v přímé a nepřímé oblasti. Následně je vytvořena analýza současného povědomí o značce u daných zákazníků. Také je provedena BCG matice současného i budoucího portfolia produktů a v neposlední řadě SWOT analýza. Na základě těchto výsledků je sestaven projekt marketingové komunikace, který umožní výrazně zvýšit povědomí o značce. Na závěr práce jsou k marketingovému plánu vytvořeny nákladové, časové a rizikové analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39464
|
Date:
|
2016-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Grade for thesis and defense:
|
C
42614
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account