Projekt na zvýšení povědomí o značce Mrkvové dorty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt na zvýšení povědomí o značce Mrkvové dorty

Show full item record

No preview available
Title: Projekt na zvýšení povědomí o značce Mrkvové dorty
Author: Ševčíková, Lucie
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvoření projektu, který bude obsahovat vhodné prvky marketingové komunikace, které povedou ke zvýšení popularity značky Mrkvové dorty mezi lidmi. V první části práce jsou zpracovány poznatky z teorie z oblasti týkající se značky, marketingového mixu a marketingové komunikace. Druhá část práce je věnována představení společnosti, marketingovému mixu a analýze konkurentů v přímé a nepřímé oblasti. Následně je vytvořena analýza současného povědomí o značce u daných zákazníků. Také je provedena BCG matice současného i budoucího portfolia produktů a v neposlední řadě SWOT analýza. Na základě těchto výsledků je sestaven projekt marketingové komunikace, který umožní výrazně zvýšit povědomí o značce. Na závěr práce jsou k marketingovému plánu vytvořeny nákladové, časové a rizikové analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39464
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: C 42614


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ševčíková_2017_dp.pdf 4.137Mb PDF View/Open None
ševčíková_2017_op.docx 24.38Kb Unknown View/Open None
ševčíková_2017_vp.docx 24.33Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account