Projekt na zvýšení povědomí o značce Mrkvové dorty

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 
Projekt na zvýšení povědomí o značce Mrkvové dorty

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt na zvýšení povědomí o značce Mrkvové dorty
Autor: Ševčíková, Lucie
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvoření projektu, který bude obsahovat vhodné prvky marketingové komunikace, které povedou ke zvýšení popularity značky Mrkvové dorty mezi lidmi. V první části práce jsou zpracovány poznatky z teorie z oblasti týkající se značky, marketingového mixu a marketingové komunikace. Druhá část práce je věnována představení společnosti, marketingovému mixu a analýze konkurentů v přímé a nepřímé oblasti. Následně je vytvořena analýza současného povědomí o značce u daných zákazníků. Také je provedena BCG matice současného i budoucího portfolia produktů a v neposlední řadě SWOT analýza. Na základě těchto výsledků je sestaven projekt marketingové komunikace, který umožní výrazně zvýšit povědomí o značce. Na závěr práce jsou k marketingovému plánu vytvořeny nákladové, časové a rizikové analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39464
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 42614


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ševčíková_2017_dp.pdf 4.137Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ševčíková_2017_op.docx 24.38Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ševčíková_2017_vp.docx 24.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet