Analýza didaktické činnosti učitele v kontextu využití dětských prekonceptů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Trávníčková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:07Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:07Z |
|
dc.date.issued |
2016-10-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39410
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na zjišťování postupů učitelek mateřských škol ve vztahu k využívání dětských prekonceptů ve formálním vzdělávání v mateřských školách. Autorka představuje teoretické koncepce, které jsou uplatňovány při práci s dětskými prekoncepty ve školách. Analyzuje je, a vytváří platformu pro vlastní empirické šetření. Výzkum byl uskutečněn pomocí polostrukturovaného interview a participačního pozorování. Výzkumná zjištění byla interpretována a byl vytvořen model využití dětských prekonceptů. |
|
dc.format |
69 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dětské prekoncepty
|
cs |
dc.subject |
učitelova "přesvědčení"
|
cs |
dc.subject |
teacher´s beliefs
|
cs |
dc.subject |
didaktické strategie
|
cs |
dc.subject |
children´s preconceptions
|
en |
dc.subject |
teacher´s beliefs
|
en |
dc.subject |
didactic strategies
|
en |
dc.title |
Analýza didaktické činnosti učitele v kontextu využití dětských prekonceptů |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the educational activities of the preschool teacher in terms of monitoring children's naive theories |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukášová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This study is focused on determining the processes preschool teachers in relation to the use of children´s preconceptions in formal education in kindergartens. The author presents the theoretical concepts that are applied when working with children´s preconceptions in schools. Analyzes it and creates a platform for underlying empirical investigation. The research was implemented using semi-structured interview and participant observation. The research findings were interpreted and created a model using children's preconceptions. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41571
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
didaktika
|
cs |
local.subject |
formální vzdělávání
|
cs |
local.subject |
preprimární pedagogika
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
teaching
|
en |
local.subject |
formal education
|
en |
local.subject |
pre-primary education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account