Analýza didaktické činnosti učitele v kontextu využití dětských prekonceptů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza didaktické činnosti učitele v kontextu využití dětských prekonceptů |
Autor: |
Trávníčková, Petra
|
Vedoucí: |
Wiegerová, Adriana
|
Abstrakt:
|
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na zjišťování postupů učitelek mateřských škol ve vztahu k využívání dětských prekonceptů ve formálním vzdělávání v mateřských školách. Autorka představuje teoretické koncepce, které jsou uplatňovány při práci s dětskými prekoncepty ve školách. Analyzuje je, a vytváří platformu pro vlastní empirické šetření. Výzkum byl uskutečněn pomocí polostrukturovaného interview a participačního pozorování. Výzkumná zjištění byla interpretována a byl vytvořen model využití dětských prekonceptů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39410
|
Datum:
|
2016-10-19 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Pedagogika předškolního věku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
41571
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet