Analýza faktorů ovlivňující nákupní chování spotřebitele na internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňující nákupní chování spotřebitele na internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Ptáčková, Pavlína
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:34Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:34Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39356
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele na internetu. Podstatou je zjistit, co nejvíce ovlivní zákazníky k volbě obchodu při nakupování na internetu. V rámci řešení práce byla provedena kritická literární rešerše a v další části bylo vytvořeno dotazníkové šetření. Výsledkem této práce jsou návrhy internetovým obchodům na základě zjištěných dat. Doporučení by mělo vést k zlepšení jednání internetových obchodů pro získání většího počtu zákazníků.
dc.format 74 s. (98 739 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject internet cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject buying behavior en
dc.subject consumer en
dc.subject internet en
dc.subject e-shop en
dc.subject e-commerce en
dc.title Analýza faktorů ovlivňující nákupní chování spotřebitele na internetu
dc.title.alternative Analysis of Factors Influencing Consumer Buying Behavior on the Internet
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Potočková, Gabriela
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to analyze the factors which affects the customer´s shopping behavior on the Internet. The principle is to find out which factors the most affects customer´s choice to select the store when shopping on the Internet. During the solution of the thesis was done a critical literature review and in the next section was created the survey. The result of this bachelor thesis is the suggestion to online stores based on observed data. This recommendation should improved the action of online stores for getting more customers.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39920
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
ptáčková_2016_dp.pdf 2.937Mb PDF View/Open None
ptáčková_2016_op.pdf 467.9Kb PDF View/Open None
ptáčková_2016_vp.docx 26.76Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account