Analýza faktorů ovlivňující nákupní chování spotřebitele na internetu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňující nákupní chování spotřebitele na internetu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza faktorů ovlivňující nákupní chování spotřebitele na internetu
Autor: Ptáčková, Pavlína
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele na internetu. Podstatou je zjistit, co nejvíce ovlivní zákazníky k volbě obchodu při nakupování na internetu. V rámci řešení práce byla provedena kritická literární rešerše a v další části bylo vytvořeno dotazníkové šetření. Výsledkem této práce jsou návrhy internetovým obchodům na základě zjištěných dat. Doporučení by mělo vést k zlepšení jednání internetových obchodů pro získání většího počtu zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39356
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39920


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ptáčková_2016_dp.pdf 2.937Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ptáčková_2016_op.pdf 467.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
ptáčková_2016_vp.docx 26.76Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet