Prodejnost vs. umělecké sebevyjádření
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štraneková, Mária
|
|
dc.contributor.author |
Dovalová, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:29Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:29Z |
|
dc.date.issued |
2015-10-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39305
|
|
dc.description.abstract |
rodejnost na úkor uměleckého vyjádření. K čemu vlastně móda inklinuje více? K oboru, který je nástrojem na vydělávání peněz nebo formě umění, skrze které se může tvůrce umělecky vyjádřit? Dá se uchopit v obou rovinách, avšak musí si striktně mladý designér vybrat jen jednu cestu nebo se dá skloubit obojí? To jsou otázky, na které bych ráda ve své diplomové práci nalezla odpovědi a mimo jiné co všechno jsme schopni obětovat ve své tvorbě za účelem prodejnosti. V praktické části bych se ráda věnovala tradičním technikám manipulace s látkou, které bych využila v oděvu tak, aby oděvní celek bral v potaz užitkovost a prodejnost. Nebyl tedy pouhým nenositelným dekorem, ale aby se stal i se svou uměleckou stránkou věci něčím, co má v praxi svůj význam. |
|
dc.format |
71s (50 099 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prodejnost
|
cs |
dc.subject |
umělecké sebevyjádření
|
cs |
dc.subject |
pomalá móda
|
cs |
dc.subject |
rychlá móda
|
cs |
dc.subject |
udržitelná móda
|
cs |
dc.subject |
symbióza
|
cs |
dc.subject |
sales
|
en |
dc.subject |
artistic self-expression
|
en |
dc.subject |
slow fashion
|
en |
dc.subject |
fast fashion
|
en |
dc.subject |
sustainable fashion
|
en |
dc.subject |
symbiosis
|
en |
dc.title |
Prodejnost vs. umělecké sebevyjádření |
|
dc.title.alternative |
Sales vs. Self-Expression |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.date.accepted |
2016-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
Marketability at the expense of artistic self-expression. To which part inclines fashion more? The field which is a tool for making money or art form through which the creator can artistically express? Must strictly a young designer only choose one path or can combine both? These are the questions on which I would like to find an answers in my thesis. Among other things also what we are able to sacrifice for better sales. In practical part, I would like to dedicate the traditional techniques of manipulation fabrics taking into account of usefulness and sale. |
|
dc.description.department |
Ateliér Design oděvu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Design oděvu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Fashion Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
44630
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account