Prodejnost vs. umělecké sebevyjádření

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Prodejnost vs. umělecké sebevyjádření

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Prodejnost vs. umělecké sebevyjádření
Autor: Dovalová, Denisa
Vedoucí: Štraneková, Mária
Abstrakt: rodejnost na úkor uměleckého vyjádření. K čemu vlastně móda inklinuje více? K oboru, který je nástrojem na vydělávání peněz nebo formě umění, skrze které se může tvůrce umělecky vyjádřit? Dá se uchopit v obou rovinách, avšak musí si striktně mladý designér vybrat jen jednu cestu nebo se dá skloubit obojí? To jsou otázky, na které bych ráda ve své diplomové práci nalezla odpovědi a mimo jiné co všechno jsme schopni obětovat ve své tvorbě za účelem prodejnosti. V praktické části bych se ráda věnovala tradičním technikám manipulace s látkou, které bych využila v oděvu tak, aby oděvní celek bral v potaz užitkovost a prodejnost. Nebyl tedy pouhým nenositelným dekorem, ale aby se stal i se svou uměleckou stránkou věci něčím, co má v praxi svůj význam.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39305
Datum: 2015-10-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Design oděvu
Studijní obor: Multimédia a design - Design oděvu
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 44630


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dovalová_2016_dp.pdf 19.43Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dovalová_2016_vp.pdf 136.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet