Prodejnost vs. umělecké sebevyjádření
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Prodejnost vs. umělecké sebevyjádření |
Autor: |
Dovalová, Denisa
|
Vedoucí: |
Štraneková, Mária
|
Abstrakt:
|
rodejnost na úkor uměleckého vyjádření. K čemu vlastně móda inklinuje více? K oboru, který je nástrojem na vydělávání peněz nebo formě umění, skrze které se může tvůrce umělecky vyjádřit? Dá se uchopit v obou rovinách, avšak musí si striktně mladý designér vybrat jen jednu cestu nebo se dá skloubit obojí? To jsou otázky, na které bych ráda ve své diplomové práci nalezla odpovědi a mimo jiné co všechno jsme schopni obětovat ve své tvorbě za účelem prodejnosti. V praktické části bych se ráda věnovala tradičním technikám manipulace s látkou, které bych využila v oděvu tak, aby oděvní celek bral v potaz užitkovost a prodejnost. Nebyl tedy pouhým nenositelným dekorem, ale aby se stal i se svou uměleckou stránkou věci něčím, co má v praxi svůj význam. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39305
|
Datum:
|
2015-10-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Design oděvu |
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Design oděvu |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
44630
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet