Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Týlová, Eva
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:20Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:20Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39213
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je navržení komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko. Cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační strategii, jejíž aplikací v praxi dojde ke kvalitnější informovanosti návštěvníků turistické oblasti Opavské Slezsko o turistické nabídce a místních produktech, k jejich motivaci k delšímu pobytu v této destinaci, a také k podpoře podnikatelských subjektů v oblasti cestovního ruchu v turistické oblasti Opavské Slezsko. Značení je určeno návštěvníkům regionu, turistům, kterým dovoluje objevovat region a užívat si jeho atmosféru novým netradičním způsobem. Místním obyvatelům značení umožňuje lepší orientaci v místních výrobcích a podporu regionálních podnikatelů. Výrobci díky značení získávají množství výhod, zejména jed-notnou propagaci svých výrobků, nové kontakty a také možnost účelné vzájemné spolupráce. Smyslem značení je zviditelnit jednotlivé regiony, propagovat místní produkty a pomoci regionálním výrobcům.
dc.format 83 s. (109 571 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Regionální produkt Opavské Slezsko cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject venkovský cestovní ruch cs
dc.subject regionální značka cs
dc.subject destinační management cs
dc.subject Regional product Opavian Silesia en
dc.subject communication strategy en
dc.subject rural tourism en
dc.subject regional brand en
dc.subject destination management en
dc.title Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
dc.title.alternative The Opavian Silesia Regional Product Communication Strategy Proposal
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated The topic of the present diploma thesis is a proposal of a communication strategy for the Regional Product Opavian Silesia. The aim of this thesis is to suggest a communication strategy the application of which will result in the tourists being provided with more information about the region Opavian Silesia, tourist offers, as well as the local products. It will motivate the tourists to stay in the region for a longer period of time, which will then sup-port the businesses in the area of the Opavian Silesia Region. The proposed brand is designed to help the tourists and visitors in the region to enjoy its atmosphere in a new, unconventional way. The locals can follow the labels to learn about local products and support regional producers. The producers using the brand can exploit a number of benefits, specifically unified advertising of their products, new contacts, and the possibility of mutual cooperation. The purpose of the brand is to make the individual regions visible, promote local products, and support regional producers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44510
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
týlová_2016_dp.pdf 1.837Mb PDF View/Open None
týlová_2016_op.doc 159Kb Unknown View/Open None
týlová_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account