dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Týlová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:20Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:20Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39213
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je navržení komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko. Cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační strategii, jejíž aplikací v praxi dojde ke kvalitnější informovanosti návštěvníků turistické oblasti Opavské Slezsko o turistické nabídce a místních produktech, k jejich motivaci k delšímu pobytu v této destinaci, a také k podpoře podnikatelských subjektů v oblasti cestovního ruchu v turistické oblasti Opavské Slezsko. Značení je určeno návštěvníkům regionu, turistům, kterým dovoluje objevovat region a užívat si jeho atmosféru novým netradičním způsobem. Místním obyvatelům značení umožňuje lepší orientaci v místních výrobcích a podporu regionálních podnikatelů. Výrobci díky značení získávají množství výhod, zejména jed-notnou propagaci svých výrobků, nové kontakty a také možnost účelné vzájemné spolupráce. Smyslem značení je zviditelnit jednotlivé regiony, propagovat místní produkty a pomoci regionálním výrobcům. |
|
dc.format |
83 s. (109 571 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Regionální produkt Opavské Slezsko
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
venkovský cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
regionální značka
|
cs |
dc.subject |
destinační management
|
cs |
dc.subject |
Regional product Opavian Silesia
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
rural tourism
|
en |
dc.subject |
regional brand
|
en |
dc.subject |
destination management
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko |
|
dc.title.alternative |
The Opavian Silesia Regional Product Communication Strategy Proposal |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the present diploma thesis is a proposal of a communication strategy for the Regional Product Opavian Silesia. The aim of this thesis is to suggest a communication strategy the application of which will result in the tourists being provided with more information about the region Opavian Silesia, tourist offers, as well as the local products. It will motivate the tourists to stay in the region for a longer period of time, which will then sup-port the businesses in the area of the Opavian Silesia Region. The proposed brand is designed to help the tourists and visitors in the region to enjoy its atmosphere in a new, unconventional way. The locals can follow the labels to learn about local products and support regional producers. The producers using the brand can exploit a number of benefits, specifically unified advertising of their products, new contacts, and the possibility of mutual cooperation. The purpose of the brand is to make the individual regions visible, promote local products, and support regional producers. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44510
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-21 |
|