Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko |
Autor: |
Týlová, Eva
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je navržení komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko. Cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační strategii, jejíž aplikací v praxi dojde ke kvalitnější informovanosti návštěvníků turistické oblasti Opavské Slezsko o turistické nabídce a místních produktech, k jejich motivaci k delšímu pobytu v této destinaci, a také k podpoře podnikatelských subjektů v oblasti cestovního ruchu v turistické oblasti Opavské Slezsko. Značení je určeno návštěvníkům regionu, turistům, kterým dovoluje objevovat region a užívat si jeho atmosféru novým netradičním způsobem. Místním obyvatelům značení umožňuje lepší orientaci v místních výrobcích a podporu regionálních podnikatelů. Výrobci díky značení získávají množství výhod, zejména jed-notnou propagaci svých výrobků, nové kontakty a také možnost účelné vzájemné spolupráce. Smyslem značení je zviditelnit jednotlivé regiony, propagovat místní produkty a pomoci regionálním výrobcům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39213
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
44510
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet