Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Rozsypal, Jan
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39206
dc.description.abstract V teoretické části diplomová práce nabízí náhled do počátků reklamy, popisuje pravidla korporátní identity, vysvětluje pojem značka a její význam, objasňuje význam povědomí značky. Dále vysvětluje principy komunikačního mixu a marketingových výzkumů. Praktická část předkládá několik příkladů využití témat z teoretické části u značky Vodafone, popisuje realizaci čtyřletého výzkumu na téma "povědomí značky Vodafone", vyhodnocení průzkumů z let 2015 a 2016, jejich srovnání s průzkumy 2013 a 2014. Průzkumy jsou tematicky zaměřené na vánoční televizní kampaně Vodafonu. Poslední část, projektová, nabízí návrhy na zvýšení povědomí značky Vodafone a na vylepšení komunikačních prostředků Vodafonu.
dc.format 92 s. (139.384 znaků). P 42 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject corporate identity cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject loajalita zákazníků cs
dc.subject logotyp cs
dc.subject povědomí značky cs
dc.subject produkt cs
dc.subject reklama cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject značka cs
dc.subject corporate identity en
dc.subject communication mix en
dc.subject customer loyalty en
dc.subject logo en
dc.subject brand awareness en
dc.subject product en
dc.subject advertising en
dc.subject research en
dc.subject brand en
dc.title Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015
dc.title.alternative The Development of the Awareness of the Vodafone Brand in 2012-2015 Christmas TV Advertisings
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated In its theoretical part, the thesis offers an insight into the beginnings of advertising and marketing, describes the rules of corporate identity, explains the concept of a brand and its significance, and clarifies the importance of brand awareness. It also explains the principles of the marketing mix, communication mix and marketing research. The practical part presents several examples of the use of themes from the theoretical part, applied to the Vodafone brand, describes the realization of a four-year of research dealing with Vodafone brand awareness, provides an evaluation of surveys conducted in 2015 and 2016, as well as a comparison with surveys that took place in 2013 and 2014. The surveys focused on Vodafone Christmas TV campaigns. The last part of the thesis, the project part, offers proposals on how to increase Vodafone brand awareness and how to improve means of communication used by Vodafone.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44499
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
rozsypal_2016_dp.pdf 3.350Mb PDF View/Open None
rozsypal_2016_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
rozsypal_2016_vp.doc 503.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account