dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Rozsypal, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:19Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:19Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39206
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části diplomová práce nabízí náhled do počátků reklamy, popisuje pravidla korporátní identity, vysvětluje pojem značka a její význam, objasňuje význam povědomí značky. Dále vysvětluje principy komunikačního mixu a marketingových výzkumů. Praktická část předkládá několik příkladů využití témat z teoretické části u značky Vodafone, popisuje realizaci čtyřletého výzkumu na téma "povědomí značky Vodafone", vyhodnocení průzkumů z let 2015 a 2016, jejich srovnání s průzkumy 2013 a 2014. Průzkumy jsou tematicky zaměřené na vánoční televizní kampaně Vodafonu. Poslední část, projektová, nabízí návrhy na zvýšení povědomí značky Vodafone a na vylepšení komunikačních prostředků Vodafonu. |
|
dc.format |
92 s. (139.384 znaků). P 42 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
corporate identity
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
loajalita zákazníků
|
cs |
dc.subject |
logotyp
|
cs |
dc.subject |
povědomí značky
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
customer loyalty
|
en |
dc.subject |
logo
|
en |
dc.subject |
brand awareness
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.title |
Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015 |
|
dc.title.alternative |
The Development of the Awareness of the Vodafone Brand in 2012-2015 Christmas TV Advertisings |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
In its theoretical part, the thesis offers an insight into the beginnings of advertising and marketing, describes the rules of corporate identity, explains the concept of a brand and its significance, and clarifies the importance of brand awareness. It also explains the principles of the marketing mix, communication mix and marketing research. The practical part presents several examples of the use of themes from the theoretical part, applied to the Vodafone brand, describes the realization of a four-year of research dealing with Vodafone brand awareness, provides an evaluation of surveys conducted in 2015 and 2016, as well as a comparison with surveys that took place in 2013 and 2014. The surveys focused on Vodafone Christmas TV campaigns. The last part of the thesis, the project part, offers proposals on how to increase Vodafone brand awareness and how to improve means of communication used by Vodafone. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44499
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|