Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015 |
Autor: |
Rozsypal, Jan
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
V teoretické části diplomová práce nabízí náhled do počátků reklamy, popisuje pravidla korporátní identity, vysvětluje pojem značka a její význam, objasňuje význam povědomí značky. Dále vysvětluje principy komunikačního mixu a marketingových výzkumů. Praktická část předkládá několik příkladů využití témat z teoretické části u značky Vodafone, popisuje realizaci čtyřletého výzkumu na téma "povědomí značky Vodafone", vyhodnocení průzkumů z let 2015 a 2016, jejich srovnání s průzkumy 2013 a 2014. Průzkumy jsou tematicky zaměřené na vánoční televizní kampaně Vodafonu. Poslední část, projektová, nabízí návrhy na zvýšení povědomí značky Vodafone a na vylepšení komunikačních prostředků Vodafonu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39206
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
44499
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet