Marketingová komunikace internetového obchodu inLOVE

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace internetového obchodu inLOVE

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Křivová, Veronika
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:18Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:18Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39195
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá tématikou nastavení marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu inLOVE, jehož tvůrkyně je i autorka této diplomové práce. Společnost se věnuje módnímu průmyslu. Teoretická část popisuje základní východiska marketingové komunikace se zaměřením na internetový marketing, e-commerce, trendy digitálního marketingu a specifika módního trhu. Autorka prostřednictvím průzkumu v praktické části vyhodnocuje výsledky zkoumání velikosti poptávky a nákupních preferencí cílové skupiny. Součástí praktické části jsou mimo jiné analýzy, definující vnitřní a vnější prostředí trhu a charakteristiku obchodu. Výstupy z jednotlivých úseků práce jsou uplatněny v projektové části, kde autor navrhuje vhodnou marketingovou komunikaci na prvních 6 měsíců provozu. Návrh této komunikace zahrnuje rizikovou i nákladovou analýzu.
dc.format 101 s. (118 645 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject obchod cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject maketing communications en
dc.subject marketing en
dc.subject e-commerce en
dc.subject business en
dc.subject online marketing en
dc.subject communication mix en
dc.title Marketingová komunikace internetového obchodu inLOVE
dc.title.alternative The Marketing Communication of the In LOVE Eshop
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis discusses the creation of the marketing communication plan for a new e-shop called inLOVE, whose founder is also the author of this thesis. The company is dedicated to the fashion industry. The theoretical part of the thesis describes the basic assumptions of the theory of market-ing communications, focusing on Internet marketing, e-commerce, digital marketing trends and specifics of the fashion market. The practical part of the thesis evaluates the results of the research for the size of market demand and buying preferences in the target group. There is also analysis covering both the macro and micro environmental factors that would influence the market and af-fect the company. Outputs from both the practical and theoretical work is then applied in the project section, where the author suggests appropriate marketing communications for the first six months in business. Risk and cost analysis are also parts of the project section.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44486
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
křivová_2016_dp.pdf 3.454Mb PDF View/Open None
křivová_2016_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
křivová_2016_vp.docx 122.0Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account