Marketingová komunikace internetového obchodu inLOVE
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Křivová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:18Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:18Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39195
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá tématikou nastavení marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu inLOVE, jehož tvůrkyně je i autorka této diplomové práce. Společnost se věnuje módnímu průmyslu. Teoretická část popisuje základní východiska marketingové komunikace se zaměřením na internetový marketing, e-commerce, trendy digitálního marketingu a specifika módního trhu. Autorka prostřednictvím průzkumu v praktické části vyhodnocuje výsledky zkoumání velikosti poptávky a nákupních preferencí cílové skupiny. Součástí praktické části jsou mimo jiné analýzy, definující vnitřní a vnější prostředí trhu a charakteristiku obchodu. Výstupy z jednotlivých úseků práce jsou uplatněny v projektové části, kde autor navrhuje vhodnou marketingovou komunikaci na prvních 6 měsíců provozu. Návrh této komunikace zahrnuje rizikovou i nákladovou analýzu. |
|
dc.format |
101 s. (118 645 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
obchod
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
maketing communications
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace internetového obchodu inLOVE |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Communication of the In LOVE Eshop |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis discusses the creation of the marketing communication plan for a new e-shop called inLOVE, whose founder is also the author of this thesis. The company is dedicated to the fashion industry. The theoretical part of the thesis describes the basic assumptions of the theory of market-ing communications, focusing on Internet marketing, e-commerce, digital marketing trends and specifics of the fashion market. The practical part of the thesis evaluates the results of the research for the size of market demand and buying preferences in the target group. There is also analysis covering both the macro and micro environmental factors that would influence the market and af-fect the company. Outputs from both the practical and theoretical work is then applied in the project section, where the author suggests appropriate marketing communications for the first six months in business. Risk and cost analysis are also parts of the project section. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44486
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account