Marketingová komunikace internetového obchodu inLOVE

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace internetového obchodu inLOVE

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace internetového obchodu inLOVE
Autor: Křivová, Veronika
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématikou nastavení marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu inLOVE, jehož tvůrkyně je i autorka této diplomové práce. Společnost se věnuje módnímu průmyslu. Teoretická část popisuje základní východiska marketingové komunikace se zaměřením na internetový marketing, e-commerce, trendy digitálního marketingu a specifika módního trhu. Autorka prostřednictvím průzkumu v praktické části vyhodnocuje výsledky zkoumání velikosti poptávky a nákupních preferencí cílové skupiny. Součástí praktické části jsou mimo jiné analýzy, definující vnitřní a vnější prostředí trhu a charakteristiku obchodu. Výstupy z jednotlivých úseků práce jsou uplatněny v projektové části, kde autor navrhuje vhodnou marketingovou komunikaci na prvních 6 měsíců provozu. Návrh této komunikace zahrnuje rizikovou i nákladovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39195
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 44486


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
křivová_2016_dp.pdf 3.454Mb PDF Zobrazit/otevřít None
křivová_2016_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
křivová_2016_vp.docx 122.0Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet