Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Hubáček, Michal
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:17Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:17Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39190
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá uvedením privátní značky v oblasti automotive na český a slovenský trh a dále postavením společnosti ADIP mezi konkurenčními společnostmi na trhu nabízejícími rovněž svou privátní značku. Práce pomocí výzkumu zjistí po roce prodeje značky její znalost, zákaznickou zkušenost a vnímání značky zákazníkem. Pomocí SWOT analýzy a dotazníku autor zjistí a ověří postavení společnosti na trhu. Z práce vzejdou doporučení pro další budování značky a zlepšení postavení společnosti na trhu s náhradními díly v České a Slovenské republice.
dc.format 103s. (161 885 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject privátní značka cs
dc.subject automotive cs
dc.subject znalost značky cs
dc.subject vnímání značky cs
dc.subject náhradní díly cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject swot analýza cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject hodnocení společnosti cs
dc.subject brand en
dc.subject private brand en
dc.subject private label en
dc.subject automotive en
dc.subject brand knowledge en
dc.subject brand perception en
dc.subject spare parts en
dc.subject survey en
dc.subject research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject competitors analysis en
dc.subject rating of the company en
dc.title Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh
dc.title.alternative The Introduction of the private Brand MAX Parts on Czech and Slovak Markets
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated This thesis deal with automotive private brand launch on the Czech and Slovak markets and with position of the company ADIP between it's competitors, which also offering their private labels. After a year of private brand sales, thesis finds through research it's knowledge, customer experience and perception of the brand. Using SWOT analysis and survey, author finds and verifies company's position on the market. The work will emerge recommendations for brand building and improving the company's position on the aftermarket in both republics.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44480
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
hubáček_2016_dp.pdf 3.244Mb PDF View/Open None
hubáček_2016_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
hubáček_2016_vp.doc 508.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account