Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh |
Autor: |
Hubáček, Michal
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá uvedením privátní značky v oblasti automotive na český a slovenský trh a dále postavením společnosti ADIP mezi konkurenčními společnostmi na trhu nabízejícími rovněž svou privátní značku. Práce pomocí výzkumu zjistí po roce prodeje značky její znalost, zákaznickou zkušenost a vnímání značky zákazníkem. Pomocí SWOT analýzy a dotazníku autor zjistí a ověří postavení společnosti na trhu. Z práce vzejdou doporučení pro další budování značky a zlepšení postavení společnosti na trhu s náhradními díly v České a Slovenské republice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39190
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
44480
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet