Marketingová komunikace podnikových informačních systémů poskytovaných formou Software as a Service
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Holá Linková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:17Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39187
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje tématu marketingové komunikace na B2B trzích, konkrétně oboru podnikových informačních systémů. Jsou popsána specifika tohoto trhu a jeho kon-kurenční prostředí. Práce se pak zaměřuje konkrétněji na problematiku poskytování ekono-mických informačních systémů a systémů pro řízení vztahů se zákazníky formou online řešení neboli "software jako služba" (SaaS). Na základě teoretických východisek je provedena analýza konkurenčního prostředí infor-mačních systémů poskytovaných formou SaaS. Dále je popsána současná marketingová komunikace vybraného partnera společnosti Microsoft, který touto formou nabízí infor-mační systémy pod souhrnným názvem Dynamics Online. Pro základní představu o posto-jích a názorech ze strany zákazníků je provedeno kvalitativní dotazníkové šetření u malých a středně velkých podniků. Na základě zjištěných skutečností jsou podány návrhy a dopo-ručení pro efektivní marketingovou komunikaci produktů Dynamics Online. |
|
dc.format |
77 s. (134 871 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
podnikový trh
|
cs |
dc.subject |
cloud
|
cs |
dc.subject |
software jako služba
|
cs |
dc.subject |
SaaS
|
cs |
dc.subject |
podnikové informační systémy
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
business markets
|
en |
dc.subject |
cloud
|
en |
dc.subject |
Software as a Service
|
en |
dc.subject |
SaaS
|
en |
dc.subject |
enterprise informa-tion systems
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace podnikových informačních systémů poskytovaných formou Software as a Service |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Communication of Enterprise Information Systems |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis investigates marketing communication in B2B markets, specifically the area of information systems. The specifics of this market segment and its competitive environment were described and the problematics of economic information systems and customer ma-nagement systems delivery were further investigated, main focus being online solutions, also referred to as "Software as a Service" (SaaS). Based on theoretical assumptions, we have analysed the competitive environment of infor-mation systems which use the SaaS delivery model. A Microsoft partner, offering informa-tion systems via this model under the name of Dynamics Online, was selected and its current marketing communication was analysed. Clients' attitudes and opinions were inves-tigated using a qualitative questionnaire survey of small and middle-sized businesses. Based on the obtained data, we have provided proposals and recommendations regarding effective marketing communication of the Dynamics Online products. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44477
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account