Marketingová komunikace podnikových informačních systémů poskytovaných formou Software as a Service
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace podnikových informačních systémů poskytovaných formou Software as a Service |
Autor: |
Holá Linková, Markéta
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje tématu marketingové komunikace na B2B trzích, konkrétně oboru podnikových informačních systémů. Jsou popsána specifika tohoto trhu a jeho kon-kurenční prostředí. Práce se pak zaměřuje konkrétněji na problematiku poskytování ekono-mických informačních systémů a systémů pro řízení vztahů se zákazníky formou online řešení neboli "software jako služba" (SaaS). Na základě teoretických východisek je provedena analýza konkurenčního prostředí infor-mačních systémů poskytovaných formou SaaS. Dále je popsána současná marketingová komunikace vybraného partnera společnosti Microsoft, který touto formou nabízí infor-mační systémy pod souhrnným názvem Dynamics Online. Pro základní představu o posto-jích a názorech ze strany zákazníků je provedeno kvalitativní dotazníkové šetření u malých a středně velkých podniků. Na základě zjištěných skutečností jsou podány návrhy a dopo-ručení pro efektivní marketingovou komunikaci produktů Dynamics Online. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39187
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
44477
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet