Komunikační strategie značky Krušovice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Coufal, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:17Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39180
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií značky Krušovice v rámci partnerství s IIHF mistrovství světa v ledním hokeji 2016. Práce obsahuje několik pilířů, díky kterým byla stanovena doporučení pro další komunikační koncept značky. Práce v prvním pilíři analyzuje vývoj komunikačního konceptu značky. Ve druhém pilíři se zaměřuje na přímou konkurenci v rámci alkoholických pivních nápojů a zároveň na konkurenci, spojenou s mistrovstvím světa v hokeji. Ve třetím pilíři se značka zaměřuje na vhodnost stávajícího komunikačního konceptu vůči cílové skupině a zároveň odhaluje silná a slabá místa ve vnímání značky Krušovice. Na základě zjištěných dat práce dává doporučení pro komunikační strategii při příležitosti mistrovství světa v hokeji 2016, kterým je značka Krušovice partnerem. V posledním pilíři práce obsahuje detailní návrh komunikačního strategie značky. |
|
dc.format |
149 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
mistrovství světa v hokeji
|
cs |
dc.subject |
pivo
|
cs |
dc.subject |
alkoholické nápoje
|
cs |
dc.subject |
positioning značky
|
cs |
dc.subject |
komunikační teritoria
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
shopping behavior
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
ice hockey world cup
|
en |
dc.subject |
beer
|
en |
dc.subject |
alcoholic beverages
|
en |
dc.subject |
brand positioning
|
en |
dc.subject |
communication territories
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie značky Krušovice |
|
dc.title.alternative |
Krušovice Brand Communication Strategy |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focused on communication strategy for Krušovice brand and its sponsorship with IIHF ice hockey world cup 2016. Work is consisting of few main pillars. First one analyze progress of communication concept Krušovice's brand. Another part is focused on direct competition and non-competition brands in terms of product, but with similar partnership with sport event. Third pillar is dedicated to appropriateness of current Krušovice communication concept towards the target group and identifies strengths and weaknesses in brand perception. Based on the obtained data, work gives recommendations for a communication strategy with Ice Hockey World Cup Championship 2016 partnership. In the last pillar work contains detailed proposal of the communication strategy for the Krušovice brand. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44470
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account