Komunikační strategie značky Krušovice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie značky Krušovice |
Autor: |
Coufal, Jiří
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií značky Krušovice v rámci partnerství s IIHF mistrovství světa v ledním hokeji 2016. Práce obsahuje několik pilířů, díky kterým byla stanovena doporučení pro další komunikační koncept značky. Práce v prvním pilíři analyzuje vývoj komunikačního konceptu značky. Ve druhém pilíři se zaměřuje na přímou konkurenci v rámci alkoholických pivních nápojů a zároveň na konkurenci, spojenou s mistrovstvím světa v hokeji. Ve třetím pilíři se značka zaměřuje na vhodnost stávajícího komunikačního konceptu vůči cílové skupině a zároveň odhaluje silná a slabá místa ve vnímání značky Krušovice. Na základě zjištěných dat práce dává doporučení pro komunikační strategii při příležitosti mistrovství světa v hokeji 2016, kterým je značka Krušovice partnerem. V posledním pilíři práce obsahuje detailní návrh komunikačního strategie značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39180
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
44470
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet