Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Baloc, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:16Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:16Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39174
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce nese název "Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o." a jejím cílem je analyzovat současný stav interní komunikace ve firmě a na základě výsledků analýzy navrhnout změny pro zlepšení interní komunikace. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska z oblasti komunikace a firemní komunikace, jsou zde také vysvětleny základní pojmy. V rámci praktické části práce je vytvořen přehled komunikačních nástrojů firmy, dále je provedena analýza interní komunikace pomocí několika metod: SWOT analýzy, průzkumu spokojenosti zaměstnanců s interní komunikací a strukturovaných rozhovorů. Na základě výsledků analýzy je v projektové části předložen návrh opatření na zlepšení interní komunikace firmy. |
|
dc.format |
99 s. (142 409 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
informační média
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
informational media
|
en |
dc.title |
Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Internal Communication of Bosch Diesel s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is entitled "Internal communication of Bosch Diesel s.r.o." and its aim is to analyze current state of internal communication within the company and based on the results of the analysis suggest measures for improving of the internal communication. The theoretical part describes theoretical background from the area of communication and internal communication. Basic terms from the communication area are explained as well. Within the practical part is created overview of communication tools in the company, in addition to that, the analysis of internal communication is done by several methods: SWOT analysis, survey among associates about internal communication and structured interviews. Based on the results of the analysis are suggested measures for improving of the internal communication within the company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44464
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account