Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o. |
Autor: |
Baloc, Tomáš
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce nese název "Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o." a jejím cílem je analyzovat současný stav interní komunikace ve firmě a na základě výsledků analýzy navrhnout změny pro zlepšení interní komunikace. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska z oblasti komunikace a firemní komunikace, jsou zde také vysvětleny základní pojmy. V rámci praktické části práce je vytvořen přehled komunikačních nástrojů firmy, dále je provedena analýza interní komunikace pomocí několika metod: SWOT analýzy, průzkumu spokojenosti zaměstnanců s interní komunikací a strukturovaných rozhovorů. Na základě výsledků analýzy je v projektové části předložen návrh opatření na zlepšení interní komunikace firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39174
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44464
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet