Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o.
Autor: Baloc, Tomáš
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce nese název "Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o." a jejím cílem je analyzovat současný stav interní komunikace ve firmě a na základě výsledků analýzy navrhnout změny pro zlepšení interní komunikace. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska z oblasti komunikace a firemní komunikace, jsou zde také vysvětleny základní pojmy. V rámci praktické části práce je vytvořen přehled komunikačních nástrojů firmy, dále je provedena analýza interní komunikace pomocí několika metod: SWOT analýzy, průzkumu spokojenosti zaměstnanců s interní komunikací a strukturovaných rozhovorů. Na základě výsledků analýzy je v projektové části předložen návrh opatření na zlepšení interní komunikace firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39174
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44464


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
baloc_2016_dp.pdf 4.082Mb PDF Zobrazit/otevřít None
baloc_2016_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
baloc_2016_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet