Marketingový plán mateřského centra

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán mateřského centra

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Šenkýřová, Zuzana
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39170
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je návrh marketingového plánu pro mateřské centrum. Práce je rozdělena do třech hlavních částí teoretické, praktické a projektové. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku týkající se marketingu služeb v neziskovém sektoru, ale především marketingového plánu včetně všech jeho částí, marketingového mixu a zvolených analýz. Praktická část je tvořena charakteristikou organizace, popisem nabízených služeb a profilem cílových zákazníků. Následují analýzy makroprostředí, mikroprostředí a interního prostředí mateřského centra a jeho SWOT analýza. Hlavní část této práce tvoří návrh marketingového plánu organizace na období jednoho roku.
dc.format 103 s. (189 227 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing environment en
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketingový plán mateřského centra
dc.title.alternative The Marketing Plan of a Baby Centre
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated The main aim of this diploma thesis is to create a marketing plan for the baby centre. The thesis is divided into three parts theoretical, practical and project part. The theoretical part is focused on problems concerning services marketing in the non-profit economic sector, especially on the marketing plan including all its parts, marketing mix and chosen analyses. The practical part comprises of the characteristics of the organization, description of offered services and a profile of target audience. This part is followed by the analysis of the macro-environment, micro-environment and internal environment of the baby centre and its SWOT analysis. The major part of this work consists of the concept of marketing plan for the organization for one year.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44460
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
šenkýřová_2016_dp.pdf 2.793Mb PDF View/Open None
šenkýřová_2016_op.docx 121.1Kb Unknown View/Open None
šenkýřová_2016_vp.doc 148.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account