Marketingový plán mateřského centra
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Šenkýřová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:16Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:16Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39170
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je návrh marketingového plánu pro mateřské centrum. Práce je rozdělena do třech hlavních částí teoretické, praktické a projektové. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku týkající se marketingu služeb v neziskovém sektoru, ale především marketingového plánu včetně všech jeho částí, marketingového mixu a zvolených analýz. Praktická část je tvořena charakteristikou organizace, popisem nabízených služeb a profilem cílových zákazníků. Následují analýzy makroprostředí, mikroprostředí a interního prostředí mateřského centra a jeho SWOT analýza. Hlavní část této práce tvoří návrh marketingového plánu organizace na období jednoho roku. |
|
dc.format |
103 s. (189 227 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketingový plán mateřského centra |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Plan of a Baby Centre |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this diploma thesis is to create a marketing plan for the baby centre. The thesis is divided into three parts theoretical, practical and project part. The theoretical part is focused on problems concerning services marketing in the non-profit economic sector, especially on the marketing plan including all its parts, marketing mix and chosen analyses. The practical part comprises of the characteristics of the organization, description of offered services and a profile of target audience. This part is followed by the analysis of the macro-environment, micro-environment and internal environment of the baby centre and its SWOT analysis. The major part of this work consists of the concept of marketing plan for the organization for one year. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44460
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account