Marketingový plán mateřského centra

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán mateřského centra

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán mateřského centra
Autor: Šenkýřová, Zuzana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je návrh marketingového plánu pro mateřské centrum. Práce je rozdělena do třech hlavních částí teoretické, praktické a projektové. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku týkající se marketingu služeb v neziskovém sektoru, ale především marketingového plánu včetně všech jeho částí, marketingového mixu a zvolených analýz. Praktická část je tvořena charakteristikou organizace, popisem nabízených služeb a profilem cílových zákazníků. Následují analýzy makroprostředí, mikroprostředí a interního prostředí mateřského centra a jeho SWOT analýza. Hlavní část této práce tvoří návrh marketingového plánu organizace na období jednoho roku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39170
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44460


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šenkýřová_2016_dp.pdf 2.793Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šenkýřová_2016_op.docx 121.1Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šenkýřová_2016_vp.doc 148.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet