Marketingový plán mateřského centra
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán mateřského centra |
Autor: |
Šenkýřová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je návrh marketingového plánu pro mateřské centrum. Práce je rozdělena do třech hlavních částí teoretické, praktické a projektové. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku týkající se marketingu služeb v neziskovém sektoru, ale především marketingového plánu včetně všech jeho částí, marketingového mixu a zvolených analýz. Praktická část je tvořena charakteristikou organizace, popisem nabízených služeb a profilem cílových zákazníků. Následují analýzy makroprostředí, mikroprostředí a interního prostředí mateřského centra a jeho SWOT analýza. Hlavní část této práce tvoří návrh marketingového plánu organizace na období jednoho roku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39170
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44460
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet