Návrh online reklamní kampaně pro Czech MTB Holidays
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Mokrý, Václav
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:15Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:15Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39163
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce obsahuje podklady pro realizaci online kampaně pro Czech MTB Holidays. V teoretické části jsou vymezeny pojmy z oblasti marketingových komunikací a online výkonnostního marketingu. Je v ní popsaný i postup návrhu kampaně. Praktická část za pomocí výzkumů odpovídá na základní otázky, kdo je zákazníkem CZMTBH, kde se v online světě pohybuje a co je pro něj při výběru MTB dovolené důležité. Závěrečná část práce obsahuje vlastní návrh online reklamní kampaně. |
|
dc.format |
111 s. (138 748 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
návrh reklamní kampaně
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace firmy
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
advertising campaign design
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
company marketing communication
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.title |
Návrh online reklamní kampaně pro Czech MTB Holidays |
|
dc.title.alternative |
The Online advertising Campaign Design for Czech MTB Holidays |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2016-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis contains documents for an online marketing campaign for the lei-sure/tourism company Czech MTB holidays. The thesis starts with the theory, where basic terms like marketing communication and online performance marketing are described. It then continues with description of the campaign design process. The practical part covers answer to important questions (which have been answered after doing research) like who are CZMTBH's potential clients, how to reach out to them online, and what they consider then choosing a MTB holiday online. The final part contains the actual design of online advertising campaign. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44449
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account