Návrh online reklamní kampaně pro Czech MTB Holidays

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh online reklamní kampaně pro Czech MTB Holidays

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Mokrý, Václav
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:15Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:15Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39163
dc.description.abstract Tato diplomová práce obsahuje podklady pro realizaci online kampaně pro Czech MTB Holidays. V teoretické části jsou vymezeny pojmy z oblasti marketingových komunikací a online výkonnostního marketingu. Je v ní popsaný i postup návrhu kampaně. Praktická část za pomocí výzkumů odpovídá na základní otázky, kdo je zákazníkem CZMTBH, kde se v online světě pohybuje a co je pro něj při výběru MTB dovolené důležité. Závěrečná část práce obsahuje vlastní návrh online reklamní kampaně.
dc.format 111 s. (138 748 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject návrh reklamní kampaně cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketingová komunikace firmy cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject advertising campaign design en
dc.subject communication campaign en
dc.subject advertising en
dc.subject company marketing communication en
dc.subject online marketing en
dc.title Návrh online reklamní kampaně pro Czech MTB Holidays
dc.title.alternative The Online advertising Campaign Design for Czech MTB Holidays
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated This master thesis contains documents for an online marketing campaign for the lei-sure/tourism company Czech MTB holidays. The thesis starts with the theory, where basic terms like marketing communication and online performance marketing are described. It then continues with description of the campaign design process. The practical part covers answer to important questions (which have been answered after doing research) like who are CZMTBH's potential clients, how to reach out to them online, and what they consider then choosing a MTB holiday online. The final part contains the actual design of online advertising campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44449
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
mokrý_2016_dp.pdf 6.817Mb PDF View/Open None
mokrý_2016_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
mokrý_2016_vp.docx 121.4Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account