Návrh online reklamní kampaně pro Czech MTB Holidays
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh online reklamní kampaně pro Czech MTB Holidays |
Autor: |
Mokrý, Václav
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce obsahuje podklady pro realizaci online kampaně pro Czech MTB Holidays. V teoretické části jsou vymezeny pojmy z oblasti marketingových komunikací a online výkonnostního marketingu. Je v ní popsaný i postup návrhu kampaně. Praktická část za pomocí výzkumů odpovídá na základní otázky, kdo je zákazníkem CZMTBH, kde se v online světě pohybuje a co je pro něj při výběru MTB dovolené důležité. Závěrečná část práce obsahuje vlastní návrh online reklamní kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39163
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44449
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet