Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Flaschková, Alžběta
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:13Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:13Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39144
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Rádia Čas Rock s důrazem na online komunikaci. Rádio Čas Rock je regionální rozhlasová stanice působící od roku 2011 v Moravskoslezském kraji. V teoretické části jsou vymezeny pojmy související s vývojem komunikace a médií. Důraz je kladen na rozhlas, český rozhlasový trh a marketingovou komunikaci rozhlasových stanic. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané rozhlasové stanice včetně marketingových aktivit. Autorka popisuje a analyzuje především její online aktivity. V konečné fázi definuje rezervy této komunikace a přináší návrhy konkrétních řešení a doporučení.
dc.format 92 s. (122 845 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Online komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Rádio Čas Rock cs
dc.subject rozhlas cs
dc.subject Online communication en
dc.subject social network en
dc.subject marketing communication en
dc.subject Rádio Čas Rock en
dc.subject radio en
dc.title Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu
dc.title.alternative Marketing Communications of the Rádio Čas Rock Station Concerning a Specific Target Group
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated This thesis deals with marketing communication Rádio Čas Rock focused on online com-munication. Rádio Čas Rock is a regional radio station operating in the Moravian- Silesian region since 2011. The theoretical part defines terms related to the development of communication and media, mainly radio and czech radio market and marketing communication. The practical part contains the characteristics of the Rádio Čas Rock, including marketing activities. The final phase defines the weaknesses of Radio Čas Rock online communication and brings concrete solutions and recommendations
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44429
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
flaschková_2016_dp.pdf 3.354Mb PDF View/Open None
flaschková_2016_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
flaschková_2016_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account