Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Flaschková, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:13Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:13Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39144
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Rádia Čas Rock s důrazem na online komunikaci. Rádio Čas Rock je regionální rozhlasová stanice působící od roku 2011 v Moravskoslezském kraji. V teoretické části jsou vymezeny pojmy související s vývojem komunikace a médií. Důraz je kladen na rozhlas, český rozhlasový trh a marketingovou komunikaci rozhlasových stanic. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané rozhlasové stanice včetně marketingových aktivit. Autorka popisuje a analyzuje především její online aktivity. V konečné fázi definuje rezervy této komunikace a přináší návrhy konkrétních řešení a doporučení. |
|
dc.format |
92 s. (122 845 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Online komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Rádio Čas Rock
|
cs |
dc.subject |
rozhlas
|
cs |
dc.subject |
Online communication
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
Rádio Čas Rock
|
en |
dc.subject |
radio
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications of the Rádio Čas Rock Station Concerning a Specific Target Group |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2016-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with marketing communication Rádio Čas Rock focused on online com-munication. Rádio Čas Rock is a regional radio station operating in the Moravian- Silesian region since 2011. The theoretical part defines terms related to the development of communication and media, mainly radio and czech radio market and marketing communication. The practical part contains the characteristics of the Rádio Čas Rock, including marketing activities. The final phase defines the weaknesses of Radio Čas Rock online communication and brings concrete solutions and recommendations |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44429
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account