Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu
Autor: Flaschková, Alžběta
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Rádia Čas Rock s důrazem na online komunikaci. Rádio Čas Rock je regionální rozhlasová stanice působící od roku 2011 v Moravskoslezském kraji. V teoretické části jsou vymezeny pojmy související s vývojem komunikace a médií. Důraz je kladen na rozhlas, český rozhlasový trh a marketingovou komunikaci rozhlasových stanic. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané rozhlasové stanice včetně marketingových aktivit. Autorka popisuje a analyzuje především její online aktivity. V konečné fázi definuje rezervy této komunikace a přináší návrhy konkrétních řešení a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39144
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44429


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
flaschková_2016_dp.pdf 3.354Mb PDF Zobrazit/otevřít None
flaschková_2016_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
flaschková_2016_vp.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet