Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Dvořáček, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:13Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:13Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39143
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou virálního marketingu a jeho možným využitím v rámci kampaní vysokých škol. V první, teoretické, části diplomové práce jsou představena nezbytná teoretická východiska virálního marketingu se zaměřením na aktuální trendy v dané oblasti. Praktická část práce se věnuje analýze a komparaci vybraných virálních videokampaní vysokých škol a dále je v této části představen marketingový výzkum zaměřený na úspěšnost klíčových faktorů jednotlivých vybraných virálních videokampaní vysokých škol. V poslední, projektové, části práce je s využitím získaných poznatků zpracován návrh fiktivní kampaně využívající virálních prvků. |
|
dc.format |
117 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
virální video
|
cs |
dc.subject |
propagace vysoké školy
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
názorový vůdce
|
cs |
dc.subject |
buzz
|
cs |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
viral video
|
en |
dc.subject |
propagation of university
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
opinion leader
|
en |
dc.subject |
buzz
|
en |
dc.title |
Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní |
|
dc.title.alternative |
The Viral Marketing - the Analysis of Possibilities of Unctional Usage of Viral Campaigns |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2016-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the issue of viral marketing and its potential utilization within the campaigns of universities. In the first, theoretical, part of the thesis an overview of the theoretical bases of viral marketing with a focus on actual trends in this area are introduced. The practical part of the thesis is devoted to the analysis and comparison of selected viral video campaigns of universities. Moreover the marketing research focused on success of key factors of each selected viral video campaigns is presented. In the last project part of the thesis the draft of the fictional campaign which incorporates viral tools is created. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44428
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account