Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní
Autor: Dvořáček, Jan
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou virálního marketingu a jeho možným využitím v rámci kampaní vysokých škol. V první, teoretické, části diplomové práce jsou představena nezbytná teoretická východiska virálního marketingu se zaměřením na aktuální trendy v dané oblasti. Praktická část práce se věnuje analýze a komparaci vybraných virálních videokampaní vysokých škol a dále je v této části představen marketingový výzkum zaměřený na úspěšnost klíčových faktorů jednotlivých vybraných virálních videokampaní vysokých škol. V poslední, projektové, části práce je s využitím získaných poznatků zpracován návrh fiktivní kampaně využívající virálních prvků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39143
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44428


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dvořáček_2016_dp.pdf 4.898Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dvořáček_2016_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dvořáček_2016_vp.doc 159Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet